shopping

קורס פרסום ממומן בפייסבוק Facebook Ads

חלק 2 : שיעור מס’ 1 - מהו פרסום ממומן בפייסבוק - Facebook Ads

חלק 2 : שיעור מס’ 1 - מהו פרסום ממומן בפייסבוק - Facebook Ads / שחר סרברניק
  • 2. מי קהל המטרה לפרסום
    1:50
  • 3. כללים לכתיבה וכתיבה שיווקית
    2:12
  • 4. הכנת תמונות וגרפיקה לפרסום בפייסבוק
    2:44
  • 1. קידום פוסט מתוך הפיד ובחירת מטרה
    4:33
  • 2. בניית קהל בתוך קידום של פוסט
    6:05
  • 3. בחירת תקציב ומשך זמן בקידום של פוסט
    3:48
  • 1. פתיחת חשבון מודעות
    4:08
  • 2. מבנה הקמפיין
    5:57
  • 3. בחירת מטרת הקמפיין
    6:00
  • 2. בניית הקהל: בחירת תחומי עניין, התנהגויות ופילוחים נוספים
    4:39
  • 3. בניית קהל ממוקד: יתרונות וסיכום
    4:30
  • 4. הגדרת מיקומים לפרסום המודעה
    4:54
  • 5. הגדרת תקציב המודעה, תזמון ואופטימיזציה
    5:56
  • 6. פיקסל של פייסבוק: מהו, יתרונות וכיצד מטמיעים
    7:45
  • 7. יצירת קהלים נוספים: קהל מותאם אישית
    5:07
  • 8. יצירת קהלים נוספים : קהל דומה
    3:46
  • 1. בחירת פורמט
    6:08
  • 2. כתיבת הקריאטיב, הנעה לפעולה ותצוגה מקדימה
    4:24
  • 1. קמפיין מעורבות: קמפיין לגיוס אוהדים (קמפיין לייקים) ועריכת מודעה קיימת
    7:34
  • 2. קמפיין תנועה: הבאת תנועה לאתר או לדף נחיתה - יצירת סדרת מודעות
    5:27
  • 3. קמפיין תנועה: להבאת תנועה לאתר או לדף נחיתה - יצירת המודעה
    5:18
  • 4. קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - יצירת המודעה
    4:32
  • 5. קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - יצירת הטופס
    4:24
  • 6. קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - סינון באמצעות שאלה
    4:04
  • 7. קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - איסוף וניהול לידים
    3:33
  • 1. ממשק מנהל המודעות: עריכת מודעות
    4:33
  • 2. ממשק מנהל המודעות: שכפול מודעות, השוואה, חיפוש וסינון
    4:40
  • 3. אופטימיזציה וניתוח נתוני הקמפיין - חלק א
    3:39
  • 4. אופטימיזציה וניתוח נתוני הקמפיין - חלק ב
    3:24
  • 5. בדיקת חיובים
    5:44
  • 1. סיכום הקורס - מה הלאה
    1:09
על הקורס
תוקף קורס: 9399
מטרת הקורס
  • שחר סרברניק הינו מנחה מוביל בתחום הדיגיטל האינטרנט
משך הקורס
שיעורים: 37
וידיאו: 2.6 שעות
רמת קורס: לכולם
כמות תלמידים: 5
שפה: עברית
כתוביות: עברית
תיאור

כל אחד היום יודע כי הפרסום בפייסבוק הוא פרסום אפקטיבי שמגיע לאלפים רבים, ובמחיר הזול ביותר ברשת (בהשוואה לגוגל), בואו ללמוד כיצד לעשות שימוש יעיל במנגנון הפרסום שמציעה לנו פייסבוק ובכך להגיע לקהלים רבים בארץ ובעולם.

כל אחד שברשותו מוצרים או שירותים או מעוניין לפרסם כל דבר חייב ללמוד איך לפרסם בפייסבוק ולנצל את החשיפה האדירה שמציעה לנו המדיה החברתית הגדולה בעולם. שחר סרברניק מומחה לפרסום בפייסבוק מלמד בקורס פשוט כיצד להצליח לקדם מוצרים ושירותים בקלות. אלו חלק מהנושאים הנלמדים:

  •  הקמת חשבון מפרסם
  •  קידום פוסט ממומן
  •  הקמת מודעה מאפס
  •  הגדרות תשלום
  •  בניית קהל
  •  ניהול מודעות
  •  אופטימיזציה
  •  יצירת דוחו"ת
  •  טיפים נוספים ועוד...

על המנחה


שחר סרברניק

שחר סרברניק

צלם סלולרי, מרצה, מאפיין מעצב ובונה אתרים
4 קורסים
6347 צפיות

מנכ"ל משרד הפרסום דיגיטל אקספרס מרקטינג סע"מ, צלם סלולרי, מרצה, מאפיין מעצב ובונה אתרים ויועץ בתחום לחברות ולעסקים קטנים, מומחה לשיווק באינטרנט ובסלולר, בלוגר ואיש אינטרנט הפועל בזירת הרשת מאז 1997. בעברו היה ראש החוג לאינטראקטיב באסכולה-מימד ומרצה לצילום, עיצוב וטכנולוגיות במכללות רבות.

מתמחה כיום בעיצוב, איפיון ובניית אתרים ומערכות אינטרנט, צילום בסלולר ושיווק בסלולר. בעל בלוגים לעיצוב אתרים, טכנולוגיות באינטרנט וצילום באייפון.

שאלות ותשובות

הצג לפי
icon-no-faq
כרגע אין שאלות.
הרגש חופשי לשאול כל שאלה שעולה בך
ונשמח לתת לך תשובה