shopping

שאלות ותשובות נפוצות - מנחים בפורטל Myco



רישום כמנחה והעלאת קורס לאתר:

1. נרשמתי לאתר כצופה, האם עלי לפתוח חשבון נפרד כמנחה?
2. כבר יש קורס או מספר קורסים בתחום שלי, האם יש טעם להעלות אותו?
3. כיצד אני מעלה קורס לאתר?
4.קבצי הקורס שלי נמצאים בחשבון הווימאו שלי. האם תוכלו לקחת אותם משם?
5. העליתי קבצי קורס לאישור והקורס לא אושר, מדוע?
6. מדוע עלי לספק שלושה מחירים שונים?
7. האם ניתן להעלות קורסים בשפות זרות?
8. האם ניתן להעביר קורס ב-Live?
9. אלו פורמטים של קבצים אתם מקבלים?
10. מדוע לוקח לקבצים זמן רב לעלות לאתר?

אבטחת מידע:

11. האם הקבצים שלי מאובטחים? 

שיווק הקורס והפצתו:

12. כיצד הקורס משווק?
13. היכן נמצא הקישור לקורס שלי לצורך הפצה?
14. צופים רבים רכשו את הקורס שלי ואני מעוניין להמשיך ולדוור אליהם באופן ישיר. כיצד אוכל לקבל את רשימת הצופים?
15. הקמתי אתר לצורך שיווק הקורס ואני מוכר גם דרכו, האם יש בעיה עם זה?
16. אני מעוניין/ת לספק לצופים שלי קישור ישיר לאתר שלי, האם אפשרי?
17. הקורס שלי נמצא כבר באתרים אחרים ואינני מעוניין/ת להסיר. האם אפשרי להמשיך ולמכור את הקורס גם בפלטפורמות אחרות?
18. לקורס שלי אין פתיח שיווקי. אני יודע שפתיח שיווקי חינמי מגדיל את סיכויי המכירה, מה ניתן לעשות?
19. האם אוכל להשתמש בפתיח השיווקי שהכנתם עבורי למכירת הקורס באתרים אחרים?
20. יש לנכסים הדיגיטליים שלי תנועה גבוהה. האם אני יכול/ה לשמש כשותף שיווק?

ניהול שוטף של הקורס:

21. הקורס של כבר לא עדכני, מה לעשות?
22. הקורס שלי מקבל דירוג נמוך מהצופים, מה עלי לעשות?
23. מה לגבי תעודה? האם מסיימי קורס יכולים לקבל תעודה?
24. האם המרצה יכול להנפיק תעודה מטעמו? 

מעקב רכישות ותשלומים:

25. היכן אוכל לעקוב אחר הרכישות שבוצעו לקורס שלי?
26. מתי יועבר אלי התשלום עבור קורסים שלי שנמכרו?
27. כיצד מקוזזת עמלת הסליקה שמתלווה לכל רכישה של לקוח באתר Myco?

תמיכה:

28. עם מי ניתן להתייעץ בצוות שלכם לגבי נושאים הקשורים לתכני הקורס?
29. אני זקוק/ה לתמיכה טכנית וסיוע בהעלאת חומרים, מי יכול לסייע לי?
30. אני מעוניין/ת להציע לכם שיתוף פעולה עם מי ניתן לשוחח?

---------------------------

רישום כמנחה והעלאת קורס לאתר:

1. נרשמתי לאתר כצופה, האם עלי לפתוח חשבון נפרד כמנחה?

תשובה: אין צורך. אתר Myco תוכנן בצורה ידידותית כך שתוכלו לנהל מחשבון אחד את כל הפעילות. הרישום מתבצע פעם אחת בלבד, כחשבון צופה באמצעותו תוכלו לרכוש ולצפות בקורסים כצופים ותוכלו גם להתנהל כמנחים ואף כמשווקים. באזור האישי תמצאו לשונית נפרדת לכל סוג פעילות.

 

2. כבר יש קורס או מספר קורסים בתחום שלי, האם יש טעם להעלות אותו?

תשובה: בהחלט! אתר Myco  נועד לשמש כפלטפורמה וכ-Market Place למכירת קורסים ואנו מעודדים תחרות. לכן, אין מניעה להעלות קורס נוסף באותו תחום. לצופים ניתנת אפשרות בחירה בהתאם להעדפותיהם.

חשוב לדעת: אין בהעלאת קורס באתר כדי להקנות למנחה בלעדיות בנושא הקורס, והחברה אסכולי אונליין בע"מ תהא רשאית להעלות מספר קורסים באותו הנושא (ואף באותו השם), תוך ציון שמם של המנחים השונים בכל קורס.

 

3. כיצד אני מעלה קורס לאתר?

תשובה: תוכלו להעלות קורס לאתר בשלושה צעדים פשוטים:

צעד 1: לאחר התחברות לאתר Myco באמצעות שם המשתמש והסיסמה בהם נרשמתם לאתר, יש לעבור לאזור האישי באמצעות הקלקה על שם המשתמש המופיע בפינה השמאלית העליונה. 

צעד 2: יש לבחור בכותרת מנחה בחלק העליון וללחוץ על לשונית הקורסים שלי. כעת ניתן להקליק על הקישור: "צור קורס חדש".

צעד 3: כעת יש לפעול על פי ההנחיות המופיעות באתר בכל שלב. לאחר סיום העלאת הקורס הוא ישלח לאישור.

 

4. קבצי הקורס שלי נמצאים בחשבון הוימאו שלי. האם תוכלו לקחת אותם משם?

תשובה: אין באפשרותנו להעתיק את הקבצים ישירות מחשבון ה –Vimeo שלכם. בנוסף, לעיתים, בעת העלאת הקבצים ל-Vimeo איכותם נפגעת. אנו ממליצים לכם להעלות לאתר את הקבצים המקוריים באמצעות ממשק ניהול המנחים הפשוט והנוח באתר ובכך לספק לצופים שלכם חוויית צפייה באיכות מרבית.

 

5. העליתי קבצי קורס לאישור והקורס לא אושר, מדוע?

תשובה: אנו ממליצים לכם בחום להשקיע מעט מאמץ וזמן בכדי לייצר לקורס שלכם פיתח שיווקי מוכר ומשכנע בן כמה דקות שיגדיל משמעותית
את נראות ואטרקטיביות הקורס שלכם ביחס לקורסים ללא פתיח שיווקי מתאים, ראשית אנו ממליצים שתתרשמו מהפתיחים השיווקיים הקיימים
כיום באתר Myco כמעט בכל קורס ותרשמו רעיונות ודגשים עיקריים.
יש לכלול בפתיח הצגה עצמית שלכם המנחים, ואת נקודות העניין הנושאים והתועלות המרכזיות בקורס שלכם, אנו ממליצים כי הפתיח
השיווקי שלכם יהיה נאמן לתוכן הקורס ולא ייצור ציפיות שווא אצל הרוכשים.
כיום קיימים מספר שירותים אינטרנטיים מצוינים ליצירת פתיחים שיווקיים קצרים וקולעים.
במידה ותידרשו לסיוע נוסף בנושא בניית הפתיח השיווקי שלכם אנא צרו עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.

 

6. מדוע עלי לספק שלושה מחירים שונים?

תשובה: שלושת המחירים השונים עבור כל קורס מותאמים לשלושת תקופות הזמן האפשריות לרכישת הקורס לצפייה באתר Myco, ל-3 חודשים, 12 חודשים או ללא הגבלת זמן. שלוש אפשרויות משך העסקה מעניקות ללקוחות גמישות בבחירת הזמן והמחיר המתאים להם מחד ומאפשרות, לכם המנחים, להציע את הקורסים בקשת מחירים אטרקטיבית.

 

7. האם ניתן להעלות קורסים בשפות זרות?

תשובה: אתר Myco מיועד לקהל דובר וקורא עברית. עם זאת, קבצי הקורס המוקלטים יכולים להיות בכל שפה וניתן למלא תכנים גם בשפות זרות לקהלי יעד אחרים (ערבית, אנגלית, רוסית וכד').

 

8. האם ניתן להעביר קורס ב-Live?

תשובה: לא בשלב זה. הקורסים הינם קורסים מוקלטים כקבציי וידאו לצפייה, כאשר פורטל Myco מאפשר לרוכשי הקורס לצפות בו בזמן ובמקום שנוחים להם וכמה פעמים שיחפצו. יתכן ובעתיד נספק כלים להעברת קורסים בזמן אמת וקישור למערכת וובינרים. אנא עקבו אחרי הפרסומים והעדכונים שאנו מוציאים.

 

9. אלו פורמטים של קבצים אתם מקבלים?

תשובה: אנו מקבלים פורמטים מקובלים של וידאו וקבצי מסמכים כגון: MP4, MOV, WMA, WMV, TXT, PDF, PNG, JPG, DOC, PPT, XLS, RAR, ועוד.

10. מדוע לוקח לקבצים זמן רב לעלות לאתר?

תשובה: מהירות העלאת הקבצים שלך לאתר מושפעת ממרכיבים רבים, רוחב פס הגלישה שמספק לך ספק האינטרנט שלך בדגש על קצב UPLOAD, גודל (משקל הקבצים אותם מנסים להעלות), כמה קבצים במקביל מנסים להעלות, תקלות נתונים ושגיאות אינטרנט מקומיות ועוד.

ככלל אנחנו ממליצים לנסות לייצר קבצי וידאו באיכות טובה שאינם שוקלים יתר על המידה ולוודא שרוחב הפס שלכם מספק, עוד אנחנו ממליצים להמתין לסיום ההעלאה של קובץ מסוים ורק לאחר מכן להתחיל בהעלאה של הקובץ הבא.

אבטחת מידע:

11. האם הקבצים שלי מאובטחים? 

תשובה: אתר Myco הינו אתר מאובטח, לרבות הגנה באמצעות פרוטוקל האבטחה SSL. בנוסף קיימים מנגנוני קידוד והגנה נוספים שאינם מאפשרים את הורדת תכני האתר באופן פיראטי. הצפייה בסרטוני הקורס מתבצעת דרך נגן אישי ייעודי לאתר והצפייה בהם אפשרית מתוך האתר בלבד ועבור לקוחות שרכשו את הקורסים בלבד.

שיווק הקורס והפצתו:

12. כיצד הקורס משווק?

תשובה: לאתר Myco מגוון ערוצי שיווק. יש לנו צוות שיווק מקצועי שתפקידו לשווק ולקדם את הקורסים והפורטל באמצעות כלי שיווק שונים, לרבות שיתופי פעולה עם חברות וארגונים מובילים. בנוסף, יש לנו צוות גדול של שותפי שיווק (Affiliate) בעלי נכסים דיגיטליים המביאים תנועה גבוהה של לקוחות. שותפי השיווק מתוגמלים על הפצת הקורסים בנכסים אלו.

אנו ממליצים למנחים לבצע בעצמם פעילויות לשיווק והפצת הקורס ולהגדיל את סיכויי המכירה. תוכלו להפיץ את קישור הקורס שלכם באתר שלכם, בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, במסרים באמצעות הדוא"ל ובכל דרך שתמצאו לנכון. 

אנו מציעים לכם להכיר את חבילות הקידום של Myco שיסייעו להעניק לקורסים שלך חשיפה גדולה יותר ובכך להגדיל את סיכויי המכירה.

 

13. היכן נמצא הקישור לקורס שלי לצורך הפצה?

תשובה: את הקישור השיווקי להפצת הקורס או לקורסים שלכם וכן לדף הבית ודפים מרכזיים אחרים באתר, תמצאו בלשונית מנחים באזור האישי. משם תוכלו להעתיק את הקישורים ולהפיצם. במידה ואושרתם כמשווקים תוכלו למצוא קישורים לקורסים אחרים תחת לשונית משווק באזור האישי שלכם. 

 

14. צופים רבים רכשו את הקורס שלי ואני מעוניין להמשיך ולדוור אליהם באופן ישיר. כיצד אוכל לקבל את רשימת הצופים?

תשובה: תנאי השימוש באתר Myco אינם מאפשרים למנחה ליצור קשר עם רוכשי הקורסים מחוץ למסגרת האתר. בנוסף, אנו מחויבים לשמירה על פרטיות הלקוחות ולכן לא נוכל לספק פרטי לקוחות לצורך בניית רשימות תפוצה או לכל מטרה אחרת.

 

15. הקמתי אתר לצורך שיווק הקורס ואני מוכר גם דרכו, האם יש בעיה עם זה?

תשובה: אתר Myco מספק לכם פלטפורמה חינמית להעלאת הקורס ומכירתו, כולל דף קורס מפורט ושיווקי וסיווג הקורס למספר קטגוריות. במידה ושקלתם להקים אתר רק לצורכי שיווק הקורס ומכירתו תוכלו לחסוך את עלות הקמתו ותחזוקתו. אתר Myco מושך קהל רב, כך שסיכויי החשיפה של הקורס שלכם בו גבוהים פי כמה וכמה מהסיכוי להביא תנועה לאתר רגיל.

במידה וכבר יש לכם אתר, אין מניעה לשלב את קישור הקורס מאתר Myco אצלכם באתר. כך, באמצעות קידום ושיווק האתר האישי שלכם תוכלו לשווק ולקדם תוכלו להגדיל את סיכויי החשיפה לקורס שלכם.

 

16. אני מעוניין/ת לספק לצופים שלי קישור ישיר לאתר שלי, האם אפשרי?

תשובה: באופן כללי, לא. אנו מאפשרים לפרסם קישור חיצוני רק במסגרת מאמר שייכתב על ידכם ויפורסם בבלוג המאמרים באתר. ככלל, אין לשלוח תוכן פרסומי או שיווקי ללקוחות האתר, ללא אישור הנמען והסכמתו המפורשת מראש ובכתב ו/או בניגוד לכללי הדין בקשר עם "דואר זבל" ("ספאם"). הפרה של הוראות אלה תהיה באחריות המנחה בלבד.  

 

17. הקורס שלי נמצא כבר באתרים אחרים ואינני מעוניין/ת להסיר. האם אפשרי להמשיך ולמכור את הקורס גם בפלטפורמות אחרות?

תשובה: כמובן. אנו דוגלים בשוק חופשי ובתחרות. אנו לא מונעים מהמנחה להעלות את הקורס באתרים נוספים ואיננו דורשים הסרת הקורסים מאתרים אחרים. אנו בטוחים שעם הזמן תמצאו שהפצת הקורס ומכירתו באמצעות אתר Myco היא המשתלמת ביותר עבורכם ואף הנוחה ביותר לניהול.

חשוב לדעת: מתן בלעדיות למכירת הקורס באמצעות אתר Myco בלבד תזכה את המנחה בתגמול גבוה יותר (90% ממחיר מכירת הקורס בניכוי עמלת סליקה, בכל רכישה שתיעשה באמצעות הפצה של קישור הקורס ע"י המנחה).

 

18. לקורס שלי אין פתיח שיווקי. אני יודע שפתיח שיווקי חינמי מגדיל את סיכויי המכירה, מה ניתן לעשות?

תשובה: אנו ממליצים לכם בחום להשקיע מעט מאמץ וזמן בכדי לייצר לקורס שלכם פיתח שיווקי מוכר ומשכנע בן כמה דקות שיגדיל משמעותית את נראות ואטרקטיביות הקורס שלכם. תוכלו להתרשם ולקבל השראה מפתיחים שיווקיים לקורסים הנמצאים באתר Myco.

דגשים עיקריים לפתיח מוצלח: 

• יש לכלול בפתיח הצגה הנושא, הצגה עצמית קצרה שלכם, נקודות עניין מרכזיות והתועלות שבלימוד הנושא.  

• מומלץ שהפתיח השיווקי יהיה נאמן לתוכן הקורס ולא ייצור ציפיות שווא אצל הרוכשים.

קיימים מספר שירותים אינטרנטיים מצוינים ליצירת פתיחים שיווקיים קצרים וקולעים. למידע נוסף ובמידה ותידרשו לסיוע נוסף בנושא בניית הפתיח השיווקי שלכם אנא צרו עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.

 

19. האם אוכל להשתמש בפתיח השיווקי שהכנתם עבורי למכירת הקורס באתרים אחרים?

תשובה: הפרומו הוא נכס משותף לכם ולחברת אסכולי אונליין בע"מ אך הוא אינו יוכל להופיע בשום מקום אחר מלבד אתר Myco.

 

20. יש לנכסים הדיגיטליים שלי תנועה גבוהה. האם אני יכול/ה לשמש כשותף שיווק?

תשובה: בוודאי! תוכלו להגיש בקשה להצטרפות כמשווק  דרך הקישור הנמצא בחלק התחתון של דפי האתר (פוטר) או תחת לשונית משווק. לאחר שצוות האתר יבחן ויאשר את בקשתכם, תוכלו לשווק קורסים של מנחים אחרים ותזכו לתגמול זהה לזה של שותפי שיווק. תוכלו גם לשווק את דף הבית של האתר ודפי אתר ראשיים נוספים בכדי להגדיל את התנועה אל הקישור שהפצתם ואת סיכויי ההמרה.

ניהול שוטף של הקורס:

21. הקורס של כבר לא עדכני, מה לעשות?

תשובה: אם ניתן לחדש ולהחליף מספר סרטונים כך שהקורס יהפוך שוב לעדכני, תוכלו לעשות זאת בקלות דרך האזור האישי ->  כותרת מנחה -> לשונית הקורסים שלי-> לחיצה על אייקון העריכה בצורת עט בסמוך לקורס שברצונכם לערוך. חלקים שתערכו יישלחו לאישור צוות האתר.

במידה והקורס אינו עדכני בעליל, אנא צרו עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר ואנו נהפוך אותו ללא פעיל, כך שלא יוכל להיות זמין יותר לצופים באתר. לאחר הפיכת הקורס ללא פעיל תוכלו להעלות במקומו קורס עדכני, באמצעות עריכת הקורס הקיים או באמצעות יצירת קורס חדש לגמרי.

חשוב לדעת: קורס שהוסר מהאתר לא יהיה ניתן לרכישה בעתיד, למעט צפיה בו באזור האישי של אותם הלקוחות שרכשו את הקורס ולמשך יתרת התקופה שרכשו; לקוחות שרכשו את הקורס לתקופה בלתי מוגבלת יהיו זכאים לצפות בו במשך 12 חודשים נוספים מיום הסרתו, והמנחה מתחייב לאפשר צפייה בתקופה כאמור (וככל שהלקוח עומד על זכותו לצפייה ללא הגבלה, מתחייב המנחה לאפשר זאת. 

22. הקורס שלי מקבל דירוג נמוך מהצופים, מה עלי לעשות?

תשובה: אנו, באתר Myco, מאמינים שהצופים מעוניינים לרכוש איכות ולקבל ערך. במידה וקורס שהעליתם מקבל דירוג נמוך יתכן שתכני הקורס אינם עדכניים יותר, יתכן שהקורס אינו מספק את הידע הצפוי, איכות ההקלטה אינה מיטבית או התכנים המציגים את הקורס אינם תואמים את התוכן בפועל. אנו ממליצים למנחים לקחת לתשומת ליבם את דירוגי הצופים ולבצע את השיפורים הנדרשים. קורס שמקבל דירוג גבוה מהצופים יופיע גם גבוה יותר בתוצאות החיפוש הפנימי באתר, דבר שיביא ליותר חשיפה ויותר מכירות.

 

23. מה לגבי תעודה? האם מסיימי קורס יכולים לקבל תעודה?

תשובה: בסיום צפייה מלאה בקורס (דהיינו, 100% צפייה) מונפקת באופן אוטומטי תעודת סיום עליה מצוין שם הקורס, שם המנחה, מספר שיעורים, היקף שעות ותאריך הסיום. ניתן לצפות בתעודה ולהדפיסה מתוך האזור האישי של הצופה. 

 

24. האם המרצה יכול להנפיק תעודה מטעמו? 

תשובה: בשלב זה אין באפשרות המנחה להנפיק תעודה מטעמו או מטעם בית העסק שלו. 

מעקב רכישות ותשלומים:

25. היכן אוכל לעקוב אחר הרכישות שבוצעו לקורס שלי?

תשובה: תוכלו לעקוב אחר רכישות הקורס שלכם בקלות דרך האזור האישי. הכניסה לאזור האישי מתבצעת באמצעות הקלקה על שם המשתמש המופיע בפינה השמאלית העליונה באתר. לחצו על הלשונית מנחה ולאחר מכן על לשונית המשנה דו"ח היסטוריית הכנסות.

 

26. מתי יועבר אלי התשלום עבור קורסים שלי שנמכרו?

תשובה: אחת לחודש תצא דרישת תשלום בהתראת דוא"ל לכל המנחים באתר Myco . יש לצרף את חשבונית המס או הקבלה לפי הסכום הנקוב בדרישה.

 

27. כיצד מקוזזת עמלת הסליקה שמתלווה לכל רכישה של לקוח באתר Myco?

תשובה: עמלת הסליקה מקוזזת באופן יחסי ומתחלקת בין הצדדים השותפים לסליקה. לדוגמה, אם לקוח רכש קורס מקישור ששיתפתם, אתם תתוגמלו ב-80% משווי הרכישה ובהתאמה יקוזז מהסכום המגיע לכם כ-80% מגובה העמלה בעסקה.

תמיכה:

28. עם מי ניתן להתייעץ בצוות שלכם לגבי נושאים הקשורים לתכני הקורס?

תשובה: בנושאים הנוגעים לתכני קורסים, שיוך לקטגוריות, הכנת סילבוסים וכל עניין אחר הנוגע להכנת הקורס ותוכניו וכן בנוגע להכנת פתיח שיווקי, ניתן לפנות אל מיכל ליטבק, מנהלת תוכן ההדרכות באתר Myco באמצעות דוא"ל: myco.instructors@gmail.com 

 

29. אני זקוק/ה לתמיכה טכנית וסיוע בהעלאת חומרים, מי יכול לסייע לי?

תשובה: בנושאים טכניים וסיוע בהעלאת קבצים, עדכונים וכל נושאים הקשורים לתפעול האתר יש לפנות באמצעות דוא"ל: assaf.askoli@gmail.com  

 

30. אני מעוניין/ת להציע לכם שיתוף פעולה עם מי ניתן לשוחח?

תשובה: בנושאים עסקיים ושיתופי פעולה ניתן לפנות בדוא"ל:  

asi.askoli@gmail.com או ל-  caspibu@gmail.com