shopping

שאלות ותשובות נפוצות - תכנית שותפי השיווק בפורטל Myco



רישום כמשווק לאתר:

1. איך עובדת תוכנית שותפי השיווק באתר Myco?
2. נרשמתי לאתר כצופה, האם עלי לפתוח חשבון נפרד כמשווק?
3. יש לנכסים הדיגיטליים שלי תנועה גבוהה. האם אני יכול/ה לשמש כשותף שיווק?
4.הגשתי בקשה לשמש כמשווק ולא אושרתי, מדוע?

שיווק הקורס והפצתו:

5. האם ניתן לשווק יותר מקורס אחד או לשווק קורסים של מספר מנחים שונים?
6. היכן אוכל למצוא קישורי קורסים להפצה?
7. האם אוכל לתת קופוני הנחה לקורסים?
8. צופים רבים רכשו את קורסים באמצעות קישורים שהפצתי ואני מעוניין להמשיך ולדוור אליהם באופן ישיר. כיצד אוכל לקבל את רשימת הצופים?

מעקב רכישות ותשלומים:

9. במידה ולקוח שהגיע דרך "קישור השותפים" שלי לעמוד קורס מסוים, אבל החליט לא לרכוש אותו אלא לרכוש קורס אחר האם עדיין אתוגמל?
10. היכן אוכל לעקוב אחר הרכישות שבוצעו לקורסים שהפצתי?
11. מתי יועבר אלי התשלום עבור קורסים ששיווקתי ונרכשו ע"י לקוחות שאני הבאתי?
12. כיצד מקוזזת עמלת הסליקה שמתלווה לכל רכישה של לקוח באתר Myco?

תמיכה:

13. עם מי ניתן להתייעץ בצוות שלכם לגבי נושאים הקשורים לתכני הקורס?
14. אני זקוק/ה לתמיכה טכנית וסיוע בהפקת קישורים ונושאים אחרים, מי יכול לסייע לי?
15. אני מעוניין/ת להציע לכם שיתוף פעולה ולשוחח על נושאים נוספים באופן פרטי, עם מי ניתן לשוחח?

---------------------------

רישום כמשווק לאתר:

1. איך עובדת תוכנית שותפי השיווק באתר Myco?

תשובה: תוכנית השותפים באתר Myco והמערכת התומכת תוכננו ונבנו במיוחד עבור שותפי השיווק שלנו. לאחר הרשמתכם הכללית לאתר Myco (הרשמה ראשונית) תוכלו להגיש בקשה לשמש כשותפי שיווק. במידה וצוות השיווק שלנו יאשר את בקשתכם תוכלו למצוא קישורי שותפים אותם תוכלו להפיץ ולקבל תגמול בעבור על מכירה שתתבצע דרך קישורים אלו. 

 

2. נרשמתי לאתר כצופה, האם עלי לפתוח חשבון נפרד כמשווק?

תשובה: אתר Myco תוכנן בצורה ידידותית כך שתוכלו לנהל מחשבון אחד את כל הפעילות. מחשבון הצופה, באמצעותו נרשמתם לאתר (הרשמה ראשונית), תוכלו לרכוש ולצפות בקורסים כצופים וגם תוכלו גם להתנהל כמשווקים ואף כמנחים. הרישום מתבצע פעם אחת בלבד. באזור האישי תמצאו לשונית נפרדת לכל סוג פעילות.

 

3. יש לנכסים הדיגיטליים שלי תנועה גבוהה. האם אני יכול/ה לשמש כשותף שיווק?

תשובה: בוודאי! תוכלו להגיש בקשה להצטרפות כמשווק דרך הקישור הנמצא בחלק התחתון של דפי האתר (Footer) או תחת לשונית משווק. לאחר שצוות האתר יבחן ויאשר את בקשתכם, תוכלו לשווק קורסים ותזכו לתגמול גבוה. תוכלו גם לשווק את דף הבית של האתר ודפי אתר ראשיים נוספים בכדי להגדיל את התנועה אל הקישור שהפצתם ואת סיכויי ההמרה.

 

4. הגשתי בקשה לשמש כמשווק ולא אושרתי, מדוע?

תשובה: אנו מוודאים שלכל המשווקים יש נכסים המביאים תנועה גבוהה של לקוחות וכן שהם בעלי ניסיון בתחום השיווק. על מנת לקבל פרטים נוספים על סיבת אי-האישור ולתיקון הנדרש אנא צרו עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.

שיווק הקורס והפצתו:

5. האם ניתן לשווק יותר מקורס אחד או לשווק קורסים של מספר מנחים שונים?

תשובה: בהחלט, אין עם זה שום בעיה. להפך, The More is Better.

 

6. היכן אוכל למצוא קישורי קורסים להפצה?

תשובה: את הקישור השיווקי להפצת קורסים על פי בחירתכם וכן קישורים לקידום דף הבית ודפים מרכזיים אחרים באתר, תמצאו בלשונית משווקים באזור האישי. משם תוכלו להעתיק את הקישורים ולהפיצם. 

 

7. האם אוכל לתת קופוני הנחה לקורסים?

תשובה: כן. כשותף שיווק של אתר Myco תהיה לך גישה למערכת שותפי השיווק, באמצעותה תקבלו גישה לקופונים ייחודיים, הנחות ותוכן ייעודי.

 

8. צופים רבים רכשו את קורסים באמצעות קישורים שהפצתי ואני מעוניין להמשיך ולדוור אליהם באופן ישיר. כיצד אוכל לקבל את רשימת הצופים?

תשובה: אתר Myco מחויב לשמירה על פרטיות הלקוחות ולכן לא נוכל לספק פרטי לקוחות לצורך בניית רשימות תפוצה לשימוש מחוץ לאתר או לכל מטרה אחרת.

מעקב רכישות ותשלומים:

9. במידה ולקוח שהגיע דרך "קישור השותפים" שלי לעמוד קורס מסוים, אבל החליט לא לרכוש אותו אלא לרכוש קורס אחר האם עדיין אתוגמל?

תשובה: בהחלט! המערכת שלנו יודעת לזהות שלקוח זה הגיע בזכותך לאתר. ולכן, בין אם הלקוח שהגיע דרך "קישור השותפים" שלך רכש את הקורס הספציפי אליו הכוונת אותו ובין אם רכש קורס אחר, אין זה משנה. הרכישה בוצעה בעזרתך ולכן אתה זכאי לתגמול מלא!

 

10. היכן אוכל לעקוב אחר הרכישות שבוצעו לקורסים שהפצתי?

תשובה: תוכלו לעקוב אחר רכישות הקורס שלכם בקלות דרך האזור האישי. הכניסה לאזור האישי מתבצעת באמצעות הקלקה על שם המשתמש המופיע בפינה השמאלית העליונה באתר. לחצו על הלשונית משווק ולאחר מכן על לשונית המשנה דו"ח היסטוריית הכנסות.

 

11. מתי יועבר אלי התשלום עבור קורסים ששיווקתי ונרכשו ע"י לקוחות שאני הבאתי?

תשובה: בתום כל חודש או לאחר צבירת סכום מינימלי לתשלום, תצא למשווק דרישת תשלום בהתראת דוא"ל ונזכיר לך להפיק חשבונית מס כנגד התשלום המגיע לך. יש לצרף את חשבונית המס או הקבלה לפי הסכום הנקוב בדרישה. ניתן לעקוב אחר התשלומים בתת-לשונית החשבוניות שלי תחת לשונית משווק באזור האישי.

 

12. כיצד מקוזזת עמלת הסליקה שמתלווה לכל רכישה של לקוח באתר Myco?

תשובה: עמלת הסליקה מקוזזת באופן יחסי ומתחלקת בין הצדדים השותפים לסליקה. לדוגמה, אם לקוח רכש קורס מקישור ששיתפתם, אתם תתוגמלו ב-30% משווי הרכישה ובהתאמה יקוזז מהסכום המגיע לכם כ-30% מגובה העמלה בעסקה.

תמיכה:

13. עם מי ניתן להתייעץ בצוות שלכם לגבי נושאים הקשורים לתכני הקורס?

תשובה: בנושאים הנוגעים לקורסים ותכנים ניתן לפנות אל מיכל ליטבק, מנהלת תוכן ההדרכות באתר Myco באמצעות דוא"ל: myco.instructors@gmail.com 

 

14. אני זקוק/ה לתמיכה טכנית וסיוע בהפקת קישורים ונושאים אחרים, מי יכול לסייע לי?

תשובה: בנושאים טכניים וסיוע בהעלאת קבצים, עדכונים וכל נושאים הקשורים לתפעול האתר יש לפנות באמצעות דוא"ל: assaf.askoli@gmail.com  

 

15. אני מעוניין/ת להציע לכם שיתוף פעולה ולשוחח על נושאים נוספים באופן פרטי, עם מי ניתן לשוחח?

תשובה: בנושאים עסקיים ושיתופי פעולה ניתן לפנות בדוא"ל: 

asi.askoli@gmail.com או ל-  caspibu@gmail.com